1 / 9

euroPeek - Litvanya Toplantısı

euroPeek - Litvanya Toplantısı. 05-09 Mayıs 2013 Katılımcılar: Naci CANDAN (Müdür Yardımcısı) Ali TAN (Bilişim Öğretmeni) Tarık BAĞRIYANIK (Bilişim Öğretmeni ). 5 Mayıs – Vilnius’a Ulaşım. Sabiha Gökçen Havaalanı'ndan önce Riga (Letonya) sonra da Vilnius’a aktarma yaptık

darby
Télécharger la présentation

euroPeek - Litvanya Toplantısı

An Image/Link below is provided (as is) to download presentation Download Policy: Content on the Website is provided to you AS IS for your information and personal use and may not be sold / licensed / shared on other websites without getting consent from its author. Content is provided to you AS IS for your information and personal use only. Download presentation by click this link. While downloading, if for some reason you are not able to download a presentation, the publisher may have deleted the file from their server. During download, if you can't get a presentation, the file might be deleted by the publisher.

E N D

Presentation Transcript

1. euroPeek - Litvanya Toplantısı 05-09 Mayıs 2013 Katılımcılar: Naci CANDAN (Müdür Yardımcısı) Ali TAN (Bilişim Öğretmeni) Tarık BAĞRIYANIK (Bilişim Öğretmeni)

2. 5 Mayıs – Vilnius’a Ulaşım • Sabiha Gökçen Havaalanı'ndan önce Riga (Letonya) sonra da Vilnius’a aktarma yaptık • Novotel oteline yerleşerek akşam yemeğine katıldık

3. 6 Mayıs – Gezi, Klaipeda Yolculuk • Sabah tüm 11 katılımcı ile buluşarak Vilnius içinde kısa bir gezi yaptık(2 saatlik) • Trakai’yeminibüs ile ulaşarak eski Türk köyünü ve kaleyi gezdik (yarım saat uzakta) • Klaipeda’ya minibüs ile ulaşarak yurtta ayrılan yerlere yerleştik (3 saatlik bir yol)

4. 7 Mayıs – Klaipeda Turizm Okulu • Okul içinde kısa bir tanıtım gezisi yaptık • «EuropeanCake» gününü şekerpare ile yaptık • «Giyim ve Hizmet» okulunu gezdik, kısa bir kıyafet gösterisi izledik • Bira yapım yerine gittik (Deniz Feneri) • Okula dönerek tiyatro salonunda öğrenci ve öğretmenlerin müzik gösterisini izledik • Akşam yemeğinde sertifika töreni yapıldı, izlenimler soruldu

5. 8-9 Mayıs – Vilnius’a Dönüş • 8 Mayıs günü Vilnius içinde gezdik • 9 Mayıs Türkiye’ye dönüş yaptık Vilnius