Konkurs w czechach !

Konkurs w czechach !. KONKURS " VAŘENÍ BEZ HRANIC’’ JIRKOV 2011 My tam byliśmy ! . MIĘDZYNARODOWY KONKURS GASTRONOMICZNY W CZECHaCH . Reprezentacja SOSW nr 1 : Joanna Chwastek Renata Dulewicz Konrad Wrzodek Rafał Wyrostek

walt

Konkurs w czechach !

1. Konkurs w czechach! KONKURS "VAŘENÍ BEZ HRANIC’’ JIRKOV 2011 My tam byliśmy !

2. MIĘDZYNARODOWY KONKURS GASTRONOMICZNY W CZECHaCH. Reprezentacja SOSW nr 1 : • Joanna Chwastek • Renata Dulewicz • Konrad Wrzodek • Rafał Wyrostek Konkurs odbył się w miejscowości Chomutov-Jirkov. W czasie pobytu mieliśmy wiele niezapomnianych atrakcji.

3. 1. Pierwsze chwile w Czeskiej Szkole Po wspólnym śniadaniu gospodarze oprowadzają nas po swoich obiektach. Szkoła liczy 1000 uczniów, którzy kształcą się w różnych kierunkach…

4. 2. Pracownia komputerowa. Odwiedziliśmy zajęcia technologii informatycznej. Młodzież bardzo chętnie „surfuje” po internecie.

5. 3. Ogrodnicy w czeskiej szkole Chwila przerwy. W szklarniach wiele się dzieje. Widzieliśmy rozsady pomidorów, papryki, bazylii. Oprócz szklarni ogrodnicy mają olbrzymie sady którymi się troskliwie zajmują.

6. ROŚNIE JAK NA DROŻDŻACH !

7. 4. Ślusarze, Mechanicy. Obróbka metali to praca precyzyjna.

8. 5. Krawcowe, Ich prace

9. 6. Cukiernicy Słodkie rarytaski. Podczas naszej wizyty dziewczyny piekły strucel z jabłkiem i tort czekoladowy.

10. 7. Kucharze Pracują w stołówce, gdzie przygotowują obiady dla swoich kolegów oraz potrawy na zamówienie.

11. W CZERWONYM ZAMKU • Podczas wyjazdu spotkaliśmy się z burmistrzem miasta w pięknym Czerwonym Zamku. Mieliśmy możliwość zwiedzić obiekt. • Jak każda historyczna siedziba miał on swojego prywatnego ducha. Bardzo chcieliśmy go spotkać.

12. 8.Czerwony zamek Zwiedzamy, słuchamy opowieści o dawnych mieszkańcach.

13. 9.Wspólne zdjęcie Pamiątkowe zdjęcie po zwiedzeniu zamku.

14. PRAGA • Nasi czescy przyjaciele, zorganizowali całodniową wycieczkę do Pragi. Pogoda dopisała a nas zauroczyła stolica Czech. Zobaczyliśmy wiele ciekawych i malowniczych miejsc.

15. 10. Praga- Stolica czech Czekamy na honorową zmianę wart, pod Pałacem Prezydenckim.

16. 11. Katedra Św. Wita Jest miejscem koronacyjnym i grobowcem czeskich władców. Najważniejszą postacią czeskiej historii jest św. Wacław – symbol czeskiej państwowości i wiary.

17. 12. Spacer po starym mieście. Podziwiając zabytki idziemy na rynek praski.

18. 13. Rafał Rozbroił Rycerza. Jeszcze przed konkursem a już pierwsze zwycięstwo. Górą nasi !

19. ZABAWY Z OWOCAMI !

20. ZDROWA ZABAWA !

21. pRZED KONKURSEM !

22. Gorączkowe Przygotowania!

23. 13. Ostatnie chwile przed konkursem Prezentacja zespołów konkursowych.

24. 14. Konkurs ROZPOCZĘTY! Rywalizacja trwa. Teraz tylko zdecydowane, przemyślane działanie zaprowadzi nas do sukcesu.

25. 15.Rywalizacja konkursowa trwa Rzut oka na zegar. Trzeba się zmieścić w przewidzianym czasie.

26. 16. Ogłoszenie wyników. Na konkursie zdobyliśmy czwarte miejsce, za przygotowanie sałatki z indyka, selera naciowego i ananasa oraz nadziewianych kieszonek z indyka oscypkiem i żurawiną , panierowanych w sezamie. Potrawy zrobiły furorę.

27. DO ZOBACZENIA ! • Za rok odbędzie się kolejna edycja Międzynarodowego Konkursu Gastronomicznego • „ GOTOWANIE BEZ GRANIC ”