Zespół Szkół Zawodowych Nr 3 w Katowicach Granada, 2013

PROJEKT LdV IVT „ Perspektywy Twojej przyszłej kariery zawodowej ” Jak zwiedzaliśmy Hiszpanię, w marcu 2013r. Zespół Szkół Zawodowych Nr 3 w Katowicach Granada, 2013. Nareszcie lecimy .

ledell

Zespół Szkół Zawodowych Nr 3 w Katowicach Granada, 2013

1. PROJEKT LdV IVT„ Perspektywy Twojej przyszłej kariery zawodowej ”Jak zwiedzaliśmy Hiszpanię, w marcu 2013r. Zespół Szkół Zawodowych Nr 3 w Katowicach Granada, 2013

2. Nareszcie lecimy 

3. Grupa 9 ekonomistów w trakcie miesięcznych praktyk w Grandzie – miała okazję zwiedzić wiele ciekawych miejsc. Po ciężkim tygodniu pracy, przedstawiciele firmy EUROPROYECTOS LdV, w weekendy zabierali nas w ciekawe miejsca. Zwiedziliśmy:* Granadę * Cordobę,* wąwóz Los Cohorros, * plażę w Solobrena,

4. Pierwszy spacer po Granadzie pod pomnikiem Krzysztofa Kolumba z naszymi hiszpańskimi opiekunami – Vanessą i Pablem

5. Granada to miasto w płd. Hiszpanii, w dolinie rzeki Genil (dopływ rzeki Gwadalkiwir), w Górach Betyckich,. Jest to główny andaluzyjski ośrodek handlowy, przemysłowy i kulturalny. Jedna z najważniejszych miejscowości turystycznych w Hiszpanii, słynna z pięknego położenia, licznych zabytków i niezapomnianych krajobrazów. Szczególny urok Granady polega na tym, że w ciągu kilku godzin można jeździć na nartach w górach Sierra Nevada, a potem kąpać się w Morzu Śródziemnym na Costa del Sol, oddalonym o ok. 70 km. ogrody akademickie

6. Widok na Alhambrę

7. Jednak nie żyliśmy tylko praktykami. Było mnóstwo wspaniałych wycieczek… Zwiedziliśmy warowny zespół pałacowy w Granadzie , zbudowany w latach 1232–1273 i rozbudowywany do XIV wieku. Jego rozbudowa trwała za panowania emirów z dynastii Nasrydów – Jusufa I i Muhammada V. Alhambra była twierdzą mauretańskich kalifów.

8. ALHAMBRA

9. Wiele zwiedzaliśmy, uwielbialiśmy spacerować po Granadzie. Z Moniką - nasza nauczycielką hiszpańskiego na wycieczce do Sacramonte

10. Wieczorny spacer po okolicy

11. W Hiszpanii był czas na wszystko: na pracę, na zwiedzanie i na imprezy…

12. Nie narzekaliśmy na pogodę, ponieważ gdy w Polsce padał śnieg, my myśleliśmy tylko o opalaniu.

13. i pojechaliśmy nad morze …

14. Wybrzeże Costa del Sol – plaża w Solobrena,

15. Odwiedziliśmy Kordobę. Uniwersytet i rezydencja Don Kichota

16. W Kordobie zwiedziliśmy Mezquitę – przebudowany na katedrę meczet, jedno z najwspanialszych dzieł architektury islamu.

17. Kiedy w 1526 cesarz Karol V przybył do Mesquity był wstrząśnięty widokiem i podobno powiedział: „Zniszczyliście coś, co było jedyne w swoim rodzaju i postawiliście coś, co można zobaczyć wszędzie”.

18. Kordoba urzekła nas zabytkami – ale najbardziej odlotowe i tak były zakupy w Primarku

19. Byliśmy także w górach. Los Cahorros w Monachil, 5 km od Granady, jest najbardziej znanym w okolicy miejscem, gdzie uprawia się wspinaczkę górską.

20. Mieliśmy także okazję zobaczyć procesje z okazji Świąt Wielkanocnych - Semana Santa

21. Kilkutonowe rzeźby noszone są przez całe miasto.

22. NA REALIZACJĘ PROJEKTU OTRZYMALIŚMY WSPARCIE FINANSOWE PRZYZNANE PRZEZ FUNDACJĘ ROZWOJU SYSTEMU EDUKACJI W RAMACH PROGRAMU LEONARDO DA VINCI "UCZENIE SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE" . DZIĘKUJEMY NARODOWEJ AGENCJI