Holanda

Holanda. Ha sigut una passada!!!!. Arribada a Holanda. Vaig anar a Holanda amb el meu cosí Oriol i els meus avis. Quan vam arribar a l’aeroport de Rotterdam, vam agafar les maletes i vam anar a saludar els nostres cosins que es diuen Xavier, Pau i Francesca.

nasnan

Holanda

1. Holanda Ha sigut una passada!!!!

2. Arribada a Holanda • Vaig anar a Holanda amb el meu cosí Oriol i els meus avis. Quan vam arribar a l’aeroport de Rotterdam, vam agafar les maletes i vam anar a saludar els nostres cosins que es diuen Xavier, Pau i Francesca. • Des de casa seva vam anar a un parc d’atraccions-zoo... Aquest parc està davant de casa seva.

3. El primer dia… • Ens vam aixecar i vam esmorzar, però plovia molt. • El Xavi i el Pau van anar a jugar a futbol encara que continuava plovent. Després de dinar vam acompanyar el Xavi a orquestra, que toca el fagot, mentre l’Oriol, la Mariona, que és la meva tia, l’avi i l’àvia i jo, vam anar a l'exposició. • L'exposició parlava duna platja i el panorama esplèndid. Desprès vam anar 15 minuts a veure com tocava el Xavier i vam tornar cap a casa, vam sopar i després de sopar l’àvia, la Mariona i la Francesca van anar a veure com tocava el contrabaix el meu tiet Harke. Ens vam quedar amb l’avi i vam fer una podrida, que és un joc de cartes.

4. El segon dia… • Després d’esmorzar, el Pau va fer un partit de tenis, bé, més aviat un torneig. També va jugar el Xavier, el Pau va guanyar i el Xavi va perdre. Era diumenge i el Harke tocava a la ràdio la cançó de la balalaica i el vam escoltar mentre la Mariona tallava els cabells a la Francesca. Tot seguit vam anar a visitar l'animal del “zoo”que més em va agradar, les llúdrigues. • A casa vam fer un pastís de pastanaga, vam anar a jugar a bitlles i després vam anar a sopar a un restaurant argentí. • Ja a casa, abans de dormir, la Francesca i el Pau ens van explicar històries gregues mentre ens menjàvem el pastís.

5. La tornada a casa. • El Pau ens va despertar a les 7 h, vam esmorzar tranquil·lament l’Oriol i jo, ens vam fer la maleta i ens vam acomiadar. • La Mariona ens va acompanyar a l’aeroport. Quan ja estàvem volant feia tant vent que em pensava que cauria. • A Barcelona ens va venir a buscar la meva tieta i em vaig quedar a dinar a casa dels meus avis.

6. Sabeu què? • Hi ha un carrer que es diu ADRIANALAAND. • La Francesca té un nuvi que es diu Cun i és molt simpàtic. TREBALL REALITZAT PER: Adriana B.