Tarnów , Lengyelország Leonardo da Vinci projekt

Tarnów , Lengyelország Leonardo da Vinci projekt. 2013. Október 6-19. A kiutazó diákok közül négyen képviseltük az autószerelő szakmát (Kocsis László, Friedl Balázs, Kovács Bence, Forgács Krisztián). A kora esti órákban érkeztünk meg a szállásra, ahol vacsorával vártak minket.

rodd

Tarnów , Lengyelország Leonardo da Vinci projekt

1. Tarnów, Lengyelország Leonardo da Vinci projekt 2013. Október 6-19.

2. A kiutazó diákok közül négyen képviseltük az autószerelő szakmát (Kocsis László, Friedl Balázs, Kovács Bence, Forgács Krisztián). A kora esti órákban érkeztünk meg a szállásra, ahol vacsorával vártak minket.

3. Az első napon megismerkedtünk ŠkodaBączek dolgozóival, baleset- és tűzvédelmi oktatáson vettünk részt, majd munkához láttunk.

4. Délután az iskolában megismerkedtünk a helyi diákokkal és tanárokkal, akik üdítőkkel és süteményekkel köszöntöttek minket.

5. A diákok bemutatták a helyi látványosságokat, szokásokat, táncokat és játékokat.

6. Másnap a munka után körbevezettek minket a városban, ahol megtekintettünk néhány Magyarországhoz kapcsolódó látványosságot.

7. Ellátogattunk a Petőfi Sándor emlékműhöz, Bem József szoborhoz és mauzóleumhoz.

8. Szerda délután német és informatika órán vettünk részt.

9. Testvériskolánk épülete előtt.

10. A csütörtöki munka után a sport következett. Az iskola sportcsarnokában kosárlabdáztunk a Lengyel diákok ellen, alulmaradtunk a mérkőzésen.

11. Pénteken a munka után kirándulni mentünk a tarnówi várromokhoz , ahonnan teljesen beláttuk az egész várost. Hosszú sétát tettünk a környéken, ellátogattunk egy látványos, fából készült templomhoz is.

12. Szombaton Krakkóba látogattunk el, megnéztük a várat és a főteret.

13. A délelőtti városnézés után a wieliczkai sóbányába látogattunk.

14. Vasárnap hosszú utazás után megérkeztünk Krynica-Zdrójba, ahol felvonóval indultunk a JaworzynaKrynicka 1114 méter magas csúcsára.

15. A Skoda szervizben az autók javítása mellett az ellenőrzésekben és az új autók beüzemelésében tudtunk segíteni a legtöbbet.

16. Számunkra a legnagyobb meglepetést az okozta, hogy az autódiagnosztikát egy vezeték nélküli számítógéppel végzik.

17. A futómű beállítását hasonló módon végezték, mint ahogy mi is tanultuk itthon, az iskolában.

18. Az előző héthez hasonlóan ismét informatika óra következett, majd angol.

19. Az utolsó napon elköszöntünk a szervizben dolgozóktól, majd délután elbúcsúztunk a testvériskolánkat képviselő diákoktól és tanároktól is.

20. Ezúton is szeretnénk megköszönni iskolánknak és a szervezőknek a lehetőséget, hogy részt vehettünk a projektben. Nagyon hasznos volt számunkra ez a két hét, gyakorlati és nyelvi szempontból is. 1/13. C – Autószerelők bemutatója